5 Essential Elements For کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

بخش‌های اصلی شامل بدنه، ستون، سقف و شاسی می‌شود. اگر برای این قسمت‌ها مشکلی پیش آمده باشد و آسیب دیده باشند نشانه تصادف شدید اتومبیل است. پس در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو باید به این مورد توجه شود. علاوه بر آن خرابی و آسیب دیدگی این بخش‌ها باعث افت قیمت خودرو خواهد شد.

صفحه اصلی استاده تماس با متخصصین استاده پیوستن به استاده استاده مگ

بخش‌های نام برده شده به دلیل قرار گرفتن آن‌ها در معرض دید بیشتر تعمیر می‌شوند تا خرابی‌های پیشین نمایان نشوند‌.

در نتیجه به صورت کلی با توجه به اهمیت بالای کارشناسی توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید هر نوع خودروی کارکرده ای نمایید حتما از کارشناس خبره در این زمینه کمک بگیرید.

برگه ارزشیابی خودرو که به شما داده می شود طبق آن یک قیمت گذاری درست روی خودروی شما انجام شده و باعث تصمیم گیری بهتر برای خرید و فروش خودرو می باشد.

در مقاله‌ای با عنوان بهترین دستگاه ضخامت سنج دیجیتال رنگ خودرو می‌توانید با بهترین و ارزان‌ترین ضخامت سنج های رنگ خودرو آشنا شوید.

کارشناسان کارنامه دارای پشتوانه علمی و تجربی هستند. این افراد علاوه بر سال‌ها تجربه در حوزه‌های مرتبط با کارشناسی خودرو، دارای مدرک کارشناسی تخصصی خودرو از «دانشگاه صنعتی شریف» هستند.

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

شما می‌توانید از کارشناسی رنگ خودرو سیار استاده استفاده کنید تا کارشناس مربوطه در مدت زمان کمی مانند ۳۰ الی ۴۵ دقیقه در محل حاضر شود و نسبت به کارشناسی رنگ اقدام کند. کارشناس تشخیص رنگ با تجربه‌ای که دارد این کار را انجام می‌دهد و در آخر کار برگه تایید و ضمانت را به خریدار اتومبیل ارائه می‌دهد. نکته حائز اهمیت در این کار انتخاب کارشناس تشخیص رنگ خودرو دوره دیده و حرفه‌ای و کاربلد است در غیر این صورت ایرادات و مشکلات اتومبیل تشخیص داده نمی‌شود و یا به درستی کارشناسی نمی‌شود.

کارشناسی ترمز یکی از قسمت های مهم هر خودرو است که باید حتما انجام کارشناس سیار ماشین شود.

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( کارشناسی سیار خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

این مورد توسط دستگاهی که نام برده شد بررسی شده و در صورتی که خودرو مجددا رنگ شده باشد به شما اعلام خواهد شد. (هزینه ترمیم و رفع آفتاب سوختگی ماشین و رنگ خودرو)

ثبت درخواست کارشناسی خودرو از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی

اگر کلاچ ایرادی داشته باشد توسط مکانیک های سیار ما به راحتی تعمیر می شود. با این حال ، همه نوع کلاچی را ترمیم نمی کنند زیرا بدون رمپ ، آنها باید در حالی که کلاچ را عوض می کنند ، زیر ماشین بخزند و به پشت بخوابند.

Report this wiki page